Acer - NTB, PDA, monitory, tablety
kontaktní informace:
- aktuální adresa a kontakty jsou dostupné na www.acer.cz v sekci Servis a podpora
postup:
- každou zakázku je nutné zalogovat ( telefonicky nebo přes webový formulář ), výsledkem bude přidělené číslo zakázky kterým je nutné označit zásilku s vadným produktem
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- osobní předání nebo vyzvednutí zakázky není možné
- aktuální informace k postupu zadání servisní zakázky, balení a označení zásilky najdete na www.acer.cz v sekci Servis a podpora
Telefon:
(Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 4920 7070
Adresa:
Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com
Adaptec - všechny produkty
kontaktní informace:
http://ask.adaptec.com/scripts/adaptec_tic.cfg/php.exe/enduser/ask.php?p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=&p_li
postup:
Od ledna 2009 Adaptec změnil svůj proces reklamací. Nově musí každý zákazník/koncový uživatel nejprve přes výše uvedený odkaz kontaktovat zákaznický servis Adaptecu ( Adaptec Technical Support ), zde ve spolupráci s technikem zjistí, zda je řadič skutečně vadný a lze ho poslat do reklamace. Pokud mu to technik v Adaptecu schválí, obdrží zákazník:
- tzv. "Adaptec Technical Support Case Number" ( číslo reklamace )
- email, který potvrzuje možnost reklamace.
Tyto dvě informace jsou nezbytné pro přidělení čísla reklamace v mém interním systému. K žádosti o RMA prosím také uvádějte popis závady zboží. O číslo RMA zažádejte na adrese obchod@viktorjezek.cz
poznámka:
- důvodem uvedeného postupu je velký počet neoprávněných reklamací kterým má tento postup předejít. Navíc dává klientovi možnost konzultovat problém přímo v HW prostředí ve kterém má produkt zabudován a předchází vyhodnocení reklamace jako neoprávněné pokud by se problém na jiném HW neprojevil.
- pozor, dotazu je bezprostředně po jeho zadání přiděleno evidenční číslo které ovšem není požadovaným Adaptec Technical Support Case Number, to přidělí až technik Adaptecu v případě závěru, že je zařízení skutečně po HW stránce vadné
Alkohol testery DA3000, DA5000
Kontakt pro ČR:
V - NET s.r.o.
Šumice 139
687 31 Šumice
Tel.: +420 572 639 076
Obecný kontakt na servis:
Tel.: +420 572 631 137
Emai.: servis@v-net.cz
Administrace servisu
Jana Maršíková, DiS.
marsikova@v-net.cz
Kontakt pro SK:
ALKOMA s.r.o.
Dolný Šianec 16
911 01 TRENČÍN
Tel.: 00421 (0)32 6587 041
http://www.alkoma.sk/
Doklady potřebné k zaslání:
- prodejní doklad
- přesný popis závady - ve většině případů jsou přístroje funkční, pouze potřebuji kalibraci jejíž ceník je na stránkách servisu
Alma - DVB-T/S
kontaktní informace:
INTER-SAT LTD, org. složka
Blučina 704
664 56 Blučina
Tel.: 530 506 900
Fax: 549 210 111
E-mail: info@isat.cz
postup:
s vadným produktem dodat mimo přesného popisu závady s kompletními kontaktními údaji na odesílatele i kopii faktury.
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
AOC - monitory
kontaktní informace:
CZ
(+420) 272 188 300
praha@asupport.cz
http://www.asupport.cz/pickup.php
SK
(+421) 252 626 557
asupport@asupport.sk
http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup
postup:
- zalogování zakázky proveďte na webovém formuláři na adrese:
http://www.aoc-europe.com/service-support/service-hotline.html
1) do pole na stránce zadejte prvních 5 znaků z výrobního čísla monitoru a odešlete
2) následuje stránka s odkazy a tel. kontakty na Hot line podle jednotlivých zemí, klikněte na odkaz on-line formuláře u ČR / SK
3) na následující stránce zvolte odkaz " Single Item Warranty (Usually for end users) "
4) formulář na následující stránce pečlivě vyplňte dle skutečnosti a odešlete
5) po odeslání formuláře obdržíte zpravidla do následujícího pracovního dne informaci že si vadný produkt přijede vyzvednout přepravce. V případě že ani do 48h neobdržíte na registraci RMA odpověď kontaktujte servis přímo na uvedených kontaktech
6) zásilku předejte přepravci adekvátně zabalenu tak aby nemohlo v průběhu přepravy dojít k poškození jejího obsahu
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- uplatnění předprodejní reklamace je možné do 14ti dnů od nákupu a probíhá stejným způsobem jako reklamace standardní, pouze do popisu závady je nutné uvést informaci že se jedná o DOA reklamaci a žádáte o výměnu za zcela nový kompletní prodejný produkt ( samozřejmě data na prodejním dokladu a uplatnění RE musí odpovídat nároku na DOA reklamaci )
APC - všechny produkty
kontaktní informace:
www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm
( pokud by APC změnilo strukturu adresáře a výše uvedený přímý odkaz nefungoval tak jde o sekci supportu
www.apc.com/home/cz/cs/ > podpora > "Kontaktujte APC" a nebo "Moje technická podpora" )
postup:
- na webovém formuláři uvést požadované údaje o produktu a podrobný popis problému který zařízení má
- technik supportu APC si v případě potřeby vyžádá upřesňující informace případně uvede způsob řešení problému
- pokud není problém odstranitelný touto cestou odešle k Vám APC nové zařízení
- součástí dodávky nového kusu jsou instrukce pro vrácení vadné jednotky zpět do APC ( vadný produkt umístníte
do obalu od nového kusu a dle postupu objednáte svoz vadného produktu do APC ( na náklady APC ))
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
- při prvním použití služeb techsupportu je nutné vytvořit účet pro Vaši firmu
- odpovědi technika APC budou dostupné jako odpověď na Váš dotaz na webovém rozhraní
- uvedený postup je aktuálně jediným možným řešením reklamací produktů APC ( jak předprodejních tak poprodejních ),
funguje bezproblémově a je nejrychlejší cestou jak získat náhradní zařízení.
Přesunutím reklamace na dodavatele se proces pouze úměrně prodlužuje o dobu řešení reklamace dodavatelem a prodražuje o náklady spojené s přepravou reklamovaného kusu, jinak má zcela stejný průběh za stejných podmínek.
Apple - všechny produkty
kontaktní informace:
http://web.vspdata.cz/ ( http://web.vspdata.cz/apple-uvod/578 )
poznámka:
pozor, u všech zařízení odesílaných na opravu musejí být deaktivovány bezpečnostní prvky ( hesla atp. ) a mj. konkrétně u Apple fce Find my iPhone ( najdi můj iPhone ). Uživatelem nastavené bezpečnostní prvky jsou překážkou v provedení záručního servisu a zařízení by v tomto případě bylo vráceno zpět jako neoprávněná reklamace.
Stav zabezpečení IPhone lze ověřit na: https://www.icloud.com/activationlock/
Asus - NTB, PDA, monitory
Kontakty, informace a postup pro uplatnění reklamace produktu ASUS jsou uvedeny na stránkách www.asus.cz nabídka Podpora
BELKIN - UPS
kontaktní informace:
BELKIN SUPPORT.CZ
Open Communication Company, s.r.o.
Tylova 473/27, 301 00, PLZEŇ
E mail: belkin@belkin-support.cz
Tel.:+420 377 330 026
postup:
- zařízení se na opravu odesílá přímo na uvedenou adresu
- před odesláním je nutné získat RMA číslo, o RMA číslo se žádá volnou formou na uvedeném e-mailu, stačí uvést o jaké zařízení se jedná, jeho sn. a podrobný popis závady
- zásilku označit přiděleným RMA číslem a přiložit kopii prodejních dokladů
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
produkty značky BENQ opravuje společnost Asupport
- aktuální kontakty, adresy poboček, postup pro objednání svozu a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.asupport.cz
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Bluetouch - koloběžky
1) K vyřízení reklamace je třeba přiložit reklamační protokol na kterém budou uvedeny
- dodací adresa a kontaktní údaje reklamujícího
- typ a barva reklamovaného zařízení
- popis závady
- výrobní číslo koloběžky které je uvedeno ve spodní části koloběžky.
Bez vyplněného SN v reklamačním protokolu není možné reklamaci identifikovat a reklamace
může být odmítnuta nebo se prodlouží doba jejího vyřízení.
2) Následně
- protokol zaslat e-mailem na objednavka@altx.cz a servis@bluetouch-kolobezky.cz – Předmět e-mailu REKLAMACE + výrobní číslo.
- protokol vytisknout a připevnit na krabici s koloběžkou, případně vložit dovnitř.
- krabici řádně zalepit a zabalit včetně výplní, aby nedošlo při přepravě k dalšímu poškození.
3) Koloběžku zaslat na naše servisní středisko na adresu:
BlueTouch, s.r.o.
Jihlavská 1276/17
140 00 Praha – Michle
Kontakt: Eduard Ducháček 777 746 573
Brother - tiskárny, multifunkce
Elast Active s.r.o.
Chválkovická 3
779 00 Olomouc
IČ: 28573595
DIČ: CZ 28573595
Odpovědná osoba za servis:
Miroslav Sogel
mobil: 776 559 109
e-mail: msogel@elast.cz
Kontakty pro objednávky servisu:
Dispečink: 776 886 306
E-mail: elast@elast.cz
Po objednání servisu na uvedených kontaktech je zákazníkovi přiděleno číslo RMA a zajištěn svoz.
Svoz zařizuje Elast ve spolupráci s přepravní společností PPL.
V záruce je doprava pro zákazníka zdarma.
Po záruce je doprava PPL do servisu a zpět za 240,- Kč bez DPH.
Pro záruční servis je nutné doložit prodejní doklad kde je uveden typ zařízení a výrobní číslo.
K objednávce záručního i pozáručního servisu uveďte typ zařízení, popis závady, kontaktní jméno, telefon a nebo e-mail.
CANON - tiskárny, multifunkce, kopírky, faxy, skenery
Česká republika
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.can-j-servis.cz
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Slovenská republika
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na
http://www.canon.sk/Support/Consumer_Products/services_locator/index.aspx
CANON - foto, video
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.awh.cz
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Caterpillar - mobilní telefony
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
DELL - PC, servery, NTB, monitory
kontaktní informace:
záruční závady zařízení je nutné nahlásit na lince techsupportu :
225 308 649 nebo 778 440 533
8:00 - 18:00
poznámka:
- je nutné mít připraveny kontaktní informace, ServiceTag ( SN ) produktu, přesný popis závady
- servis probíhá dle typu záruky poskytované na produkt
D-Link - všechny produkty
kontaktní informace:
Technická podpora
Po - Pá : 9 - 17 hod.
Česká republika tel.: (+420) 211 151 640
Slovensko tel.: (+421) 692 147 110
E-mail: support@dlink.cz
https://services.eu.dlink.com/home/main/SSPLogin.aspx?language=C
( www.dlink.cz nebo www.dlink.sk > podpora > Samoobslužný portál)
postup:
- přihlásit se pod Vaším účtem ( pokud účet nemáte vytvořit nový )
- provést registraci vadného produktu
- zadat vadný produkt do systému D-Linku, výsledkem bude RMA číslo a adresa pro doručení vadného produktu
- k vadnému zařízení prosím přiložte příslušenství: zdroj, ethernet kabel RJ45, instalační CD, anténu nebo antény a telefonní kabel RJ11 ( u DSL modemu ). Nožičky, případně stojany nejsou vyžadovány - z D-Link zařízení před odesláním rovněž vyjměte Vaše komponenty ( např. z NAS úložiště DNS-XXX si vyjměte Vaše disky! ) - přijde Vám funkční zařízení
- zásilku s vadným zařízením označit přiděleným číslem RMA
- v případě potřeby dalších informací je Vám k dispozici technická podpora výrobce na výše uvedených kontaktech
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
DPS - tablety
ELKO TRADING, spol. s r. o.
K Terminálu 7
619 00 Brno
Telefon: +420 548 428 916
E-mail: dps@elko.cz
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
EATON - všechny produkty
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.dileris.cz
http://www.dileris.cz/web/servis/Eaton/Zalozni-zdroje/158,141
EIZO - monitory
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://www.eizo.cz/podpora/servisni-a-predvadeci-centrum.html
případně
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Epson - tiskárny, plottery, projektory
kontaktní informace:
https://www.epson.cz/ > Podpora > Servisní středisko
( k 1/2021 VSP Data https://www.vspdata.cz )
Fujitsu - Siemens - PC, NTB, PDA, servery
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.sntcz.cz
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Fujitsu - Siemens - monitory
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na www.ceskyservis.cz
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Genius - všechny produkty
- s reklamací produktů Genius se prosím od 23.6.2020 obracejte na svého dodavatele
Gigabyte - GSM
kontaktní informace:
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na http://www.gigapoint.cz/
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Go Clever - GPS
kontaktní informace:
Go Clever - servis
Husova 2
Jemnice 67531
Czech Republic
HOTLINE:
Servis CZ: servis@goclever.cz , +420546606021
Servis SK: servis@goclever.sk , +421220266051
Marketing: maros@goclever.net , +420546606020
postup:
- pokud nelze problém odstranit konzultací na Hot Line zaslat vadný produkt s přesným popisem závady na uvedenou adresu
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Hannspree, Hannsg - monitory, LCD TV, fotorámečky
kontaktní informace:
následující informace odeslat e-mailem na adresu obchod@viktorjezek.cz
- sn. produktu
- podrobný popis závady
- přesnou adresu kde je možné vadný produkt vyzvednout
- jméno a telefon kontaktní osoby
postup:
- technik objedná na základě zaslaných údajů svoz zařízení do servisního střediska
- zařízení bude vyzvednuto během 3-4 pracovních dní spedicí DPD a svezeno do autorizovaného servisu Let Me Repair na pobočku v Polsku
!!! toto je velice důležitá informace a prosíme o její předání osobě odpovědné za předání zásilky, řidič přepravce nemá
zpravidla o zásilce žádné informace a na průvodních dokumentech nemusí být značka Hannspree / Hannsg zmíněna.
Z toho důvodu nemusí být pro osobu bez příslušných informací zřejmé že si přepravce přijel právě pro toto zařízení a může dojít k nepředání zásilky a komplikacím s opětovným svozem !!!
- zařízení je nutné předávat přepravci zabalené adekvátním způsobem do přepravního kartonu
- na karton vylepit štítek s adresou příjemce a číslem RMA které obdrží jako odpověď na jeho e-mailovou objednávku opravy
LetMeRepair Poland Sp.Z o.o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz
Poland
- pokud nedojde k vyzvednutí zásilky nejpozději do 5 ti pracovních dní od objednávky opravy prosím o informaci na e-mail obchod@viktorjezek.cz
poznámka:
- odeslání a vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
Huawei - mobilní telefony, tablety
- aktuální kontakty a další informace potřebné pro uplatnění reklamace jsou dostupné na
poznámka:
- odeslání reklamovaného produktu probíhá na náklady odesílatele
- vrácení reklamovaného produktu ( v případě záruční a oprávněné reklamace ) probíhá na náklady servisu
HP - všechny produkty
Česká republika
kontaktní informace:
seznam servisních středisek pro jednotlivé modely produktů HP najdete na následující adrese
https://support.hp.com/cz-cs/help/service-center